Już w zeszłym roku wiedziałam, że najbliższej wiosny kupię nasiona Adenium. Zeszłoroczne A.Obesum zamówiłam w lipcu, i niestety zanim porządnie wyrosło, zabrakło naszego polskiego słońca, przez co 10 małych, cztero-sześciolistnych roślinek zapadło w zimowy sen.

Nie ukrywam- byłam zdziwiona, że wszystkie 10 zakupionych nasion wykiełkowało. Było to moje pierwsze podejście do nasion (pomijając rzeżuchę i kiełki słonecznika). Jeszcze ciekawsze, że wszystkie te miniaturki przetrwały zimę (i dwa upadki z parapetu - kot się nimi zainteresował). Postanowiłam sprawić sobie dwie pozostałe odmiany - A.Arabicum i A.Somalense. A że z kupowaniem u mnie przeważnie bywa tak, że lubię nadprogramowe, drobne przyjemności - oprócz Róży Pustyni wybrałam dwie odmiany karłowatej papryczki chili, oraz Plumerię.

Moje zamówienie:
  • Adenium Arabicum - 5 szt - 5,00 zł
  • Adenium Somalense - 5 szt - 4,50 zł
  • Papryka Chili "Little Elf" [średnio ostra] - 10 szt - 2,50 zł
  • Papryka Chili "Numex Twilight" [ostra] - 10 szt - 2,50 zł
  • Plumeria (Kwiat Lei) [Mix gatunków] - 5 szt - 5,00 zł
Szczegóły zamówienia:
  • Sprzedający na Allegro - matyss1986
    Kontakt ok - wymieniliśmy się mailami na temat uprawy i nawozu.
  • List polecony priorytetowy - 5,50 zł
  • Towar dostarczony na 3ci dzień
  • Bezpieczna koperta z bąbelkami, nasiona świetnie zapakowane - nie tylko w woreczkach strunowych, lecz również w plastikowych "fiolkach" zabezpieczających podczas transportu.
  • Dołączone 3 kartki A5 z dokładną instrukcją wysiewu i pielęgnacji róż, papryk i Plumerii.

Wstępnie cieszę się, że wybrałam sprzedawcę dopinającego sprawy na ostatni guzik - oby jakość nasion była zbliżona do jakości obsługi :) Zabieram się do pracy!

Skomentuj

Zapraszam do komentowania :)